Wij krijgen geen dekking meer op jullie!
Tip
Wanneer je gebruik maakt van een kredietverzekering vraag je altijd een kredietlimiet aan om te checken hoe kredietwaardig jouw klant is en tot waar je gedekt zaken kunt doen. Nu kan het voorkomen dat jouw leveranciers ook een kredietlimiet op jouw bedrijf hebben aangevraagd, jij bent tenslotte hun klant.
Maar wat nou als er geen dekking meer wordt afgegeven op jou? In dit geval kunnen jouw leveranciers niet meer gedekt zaken met jou doen. Het alternatief is vaak een verzoek tot vooruitbetaling.
Daar zit jij als bedrijf natuurlijk niet op te wachten.
Wat nu?
In veel gevallen is het mogelijk om de dekking te herstellen. Allereerst is het belangrijk om te achterhalen wat de reden tot afwijzing is. Dit kan de leverancier herleiden op het limietaanhangsel. Vanuit daar kan er met de kredietverzekeringsmaatschappij gekeken worden naar oplossingen.
Wij weten als geen ander hoe we dit soort situaties het beste kunnen aanpakken. Heb jij hulp nodig? Onze experts helpen je vooruit!
Direct contact
Kom je er niet helemaal uit of heb je nog vragen? Je kunt op werkdagen ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen je graag.