015 - 361 87 69 Offerte aanvragen
Zoeken Zoeken...

Van profiteren naar halveren

Van bloei naar recessie: Hoe bedrijven omgaan met verliezen in winst na de heropening van fysieke winkels tijdens de pandemie

Veel bedrijven die de vruchten konden plukken van de coronapandemie zien hun winst teruglopen.
Zo noemden we eerder al Coolblue en bol.com die hun winst zien teruglopen nu de consument niet langer genoodzaakt is de aankopen online te doen.
Maar ook de Duitse modegigant Zalando voelt het in de portemonnee.

Coronacrisis: Webshopbloei

De winst in 2022 kwam op ruim minder dan de helft uit van het jaar ervoor. Niet vreemd want de coronacrisis stuwde de online verkopen naar een hoog niveau. Nu de consumenten weer vaker kiezen voor een fysiek bezoek aan winkels, zien met name online webshops dit terug in de financiën.
Doe jij zaken met bedrijven in deze sector? Wellicht kun je dan te hoog ingeschatte limieten verlagen.

Houd controle over je kredietlimiet

Ga na op basis van het uitstaande debiteurensaldo of je limieten naar beneden kunnen worden bijgesteld.
Hier maak je de verzekeringsmaatschappij blij mee en je zorgt dat je onder je kredietlimietplafond blijft.

Dé onafhankelijke superspecialist in kredietverzekeringen

Cartan Trade
015 - 361 87 69 contact